Najnowsze z kategorii
-
Wybory na stanowisko Rektora UMFC
3 kwietnia 2024 r.
Terminarz czynności wyborczychWięcej >
-
Xiaohe Chen. Zawiadomienie o obronie pracy doktorskiej mgr Xiaohe Chen
14 marca 2024 r.
Rada Dyscypliny Artystycznej Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina zaprasza na publiczną obronę rozprawy doktorskiej mgr Xiaohe Chen w dziedzinie sztuki, dyscyplinie artystycznej sztuki muzyczne, która odbędzie się 28 marca 2024 r. (czwartek) o godz. 08:00Więcej >
-
Księgarnia Chopin University Press - urodzinowa promocja
20 lutego 2024 r.
22 lutego - 22% zniżkiWięcej >
-
Zimowa sesja egzaminacyjna 2023/2024
17 stycznia 2024 r.
Powodzenia!Więcej >
-
Centrum Projektów Europejskich zaprasza na spotkanie w UMFC
17 stycznia 2024 r.
18 i 19 stycznia 2024 r.Więcej >
4 X 2023 r.
Bądź przedsiębiorczy! Weź karierę w swoje ręce!
Uniwersyteckie Centrum Przedsiębiorczości w UMFC
Droga Studentko, Drogi Studencie,
jeśli marzysz o koncertowaniu, współpracy ze wspaniałymi zespołami, orkiestrami, być może posiadaniu własnej firmy działającej na styku sztuki i biznesu, szkoły, wielu uczniów, nagrywaniu i wydawaniu albumów - będziesz potrzebować wiedzy, szerokiej perspektywy myślenia oraz kompetencji pozwalających na sprawne i dojrzałe funkcjonowanie na rynku muzycznym, a także jego rozwijanie.
W naszej uczelni działa Uniwersyteckie Centrum Przedsiębiorczości, w ramach którego prowadzone są niezwykle ciekawe i inspirujące zajęcia, dzięki którym:
- zdefiniujesz swoją wizję rozwoju zawodowego i artystycznego,
- stworzysz ofertę artystyczną,
- dowiesz się jak działa rynek przedsięwzięć artystycznych w XXI wieku.
Uniwersyteckie Centrum Przedsiębiorczości działa przy Kolegium Pedagogicznym UMFC. Zajęcia prowadzone są w ramach przedmiotów fakultatywnych, na które możesz zapisać się TUTAJ https://bit.ly/3RK2HXS
Opisy przedmiotów:
Planowanie Kariery Artystycznej – Wizja i Strategia
To przedmiot, który koncentruje się projektowaniu kariery artystycznej, poprzez wyzwalanie potencjału twórczego, kreatywności, poszerzeniu perspektywy w odniesieniu do własnych i rynkowych możliwości.
Prowadzenie: Anna Proszowska-Sala
Kreowanie oferty, usług i przedsięwzięć artystycznych
Ten moduł dotyczy kreatywnego i zarządczego podejścia do tworzenia własnej oferty artystycznej m.in. koncertowej, nagrywania i wydawania płyt, organizacji wydarzeń artystycznych, działalności fundacji artystycznych, oferty edukacyjnej, funkcjonowania zespołów kameralnych i orkiestr.
Prowadzenie: Anna Proszowska-Sala
Strategiczna komunikacja i promocja w procesie budowania Marki Artystycznej
Kurs koncentruje się na planowaniu działań promocyjnych, tak, aby miały sens i pozwalały na stworzenie własnej marki osobistej; zespołu; orkiestry. Obejmuje zagadnienia związane z procesem brandingu, przygotowania zestawu materiałów promocyjnych on-line i off-line, planowaniu działań komunikacyjnych stałych i projektowych oraz przeglądzie możliwości prezentacji i promocji własnych przedsięwzięć artystycznych.
Prowadzenie: Anna Proszowska-Sala
Rola oświetlenia w ekspresji muzycznej
Zajęcia pozwolą w praktyczny sposób poznać współczesne możliwości oddziaływania na odbiorcę za pomocą gry świateł. Studenci zyskają narzędzia niezbędne do szybkiej i precyzyjnej komunikacji z realizatorami oświetlenia, które pozwolą na tworzenie projektów multimedialnych wzmacniających przekaz warstwy muzycznej.
Prowadzenie: Piotr Sochaczewski