9 V 2024

Sala Sukcesu - Karolina Kaźmierczak

13.05.2024 | godz. 9.00

W SALI SUKCESU – MASTER SESSION  w najbliższy poniedziałek 13.05.2024 o godz. 9.00 gościć będziemy Karolinę Kaźmierczak – Dyrektorkę Międzynarodowych Konkursów im. Henryka Wieniawskiego, która pełni również funkcję zarządzającej Biurem Towarzystwa a od 2023 roku jest także Członkinią Zarządu Towarzystwa. 
Muzykolożka, producentka wydarzeń muzycznych i projektów audiowizualnych, interdyscyplinarnych, wydawnictw płytowych i realizacji telewizyjnych, redaktorka i korektorka tomów edycji nutowych.

Na co dzień współpracuje również projektowo z licznymi organizacjami pozarządowymi, m.in. Stowarzyszeniem im. Mieczysława Karłowicza w Zakopanem, Fundacją Edukacyjno-Artystyczną "Puenta", Towarzystwem im. Feliksa Nowowiejskiego w Poznaniu etc.  Jest koordynatorką licznych wydarzeń kulturalnych: koncertów, festiwali, happeningów i imprez masowych.

Podczas Sesji będę pytała Karolinę między inny o to:

  • Kim jest producent wydarzeń muzycznych, czy interdyscyplinarnych? Na czym polega praca takiej osoby? Jakie musi mieć dzisiaj kompetencje, aby móc sprostać oczekiwaniom współczesnego rynku?
  • Jakiego rodzaju doradztwa, wsparcia merytorycznego, czy organizacyjnego potrzebują od osoby z takim doświadczeniem instytucje kultury?
  • Jaka droga prowadzi  od studiów muzykologicznych do zarządzania dużymi przedsięwzięciami kulturalnymi o międzynarodowym charakterze?
  • Czego potrzebuje dzisiaj branża muzyczna, aby się rozwijać, a najlepiej, aby dynamika tego rozwoju była większa?
  • Jakiego rodzaju specjalizacji rynek muzyczny dzisiaj bardzo potrzebuje i będzie potrzebował w przyszłości?
  • Co jest kluczowe w produkcji wydarzeń o randze krajowej czy międzynarodowej?
  •  Gdybyś miała stworzyć wydarzenie - festiwal, konkurs - to na co postawiłabyś przede wszystkim?
  • Jakie perspektywy tak naprawdę otwierają się przed młodymi muzykami dzięki wygranej w ważnym konkursie? Czy ich droga zawodowa staje się automatycznie bezpieczna i przewidywalna? Co poradziłaby tym, którzy nie wygrywają?
  • Jak instytucje kultury, które tworzą ofertę kulturalną powinny budować relacje z publicznością i pozyskiwać jej uwagę?

LINK DO SPOTKANIA https://zoom.us/j/91609503375?pwd=MWh5UFFQdXBkMGlERFUxdHZ3RHduZz09